Wednesday, July 1, 2009

::malam yg ceria!!!!!!!!yeeaaahhh::


hey sumer2
aku baru je nak lelapkan mata..
tup tup tup..
aku secara tak sengaja kol num dah tuh!~
haaaa
aku suker!!!!
"ellow...assalamualaikum...."
wow!!!!!
dak tuh jwb kol aku!!! maaaakkk aiiiiiihhhhhhh....hepi giler weihh!!
setelah sekian lama..
aku cari..
hampir dua minggu..
dia muncul jugak!!!!
mish him!!!!!!~~~~

dia ngah orientasi skrg..dia ckp penat sgt..aku gelak jerkk. ape2 jelah..smpai ubat batuk pun aku lupa nak makan..punyalah suker yg amat..mmg hepi arr!!!! malam yg ceria!!!! aku mmg suker!!!!!(kalo lah dak tuh baca...ahahaha...malu akuh!~)
hmm..dah malam neh..aku nak tido..esok ade kelas pagi..

*dak tuh!~ jgn ilang lg..duk uitm tuh leklok..
*3 tahun lg ye..frh sntiasa ingat tuh..tuh jnji fan.
1247am
^_^


No comments: