Tuesday, October 27, 2009

:: ^_^~ ::

hurm, cuti dh nak habis..bermkna, aku punya kelas dah nak start dah..warrghhh!!! mknenyer lagi, aku akan ditimbun dengan berbelas-belas..eh bukan, beratus-ratus assignment dan tugas2 yg lain..(huh!~).. wat masa skrg, aku dah prepare skit2 brg2 yg aku nak wat balik..(sbnrnye baju2 sume dah packed-kui3)..
31oct09 aku akan balik ke KT..
ikut perancangannya(wat masa skrg) aku dan lin dah 'disait' nak wat rapat umum bersma2 bro ekay dan mama ct (insyaAllah AJK lain trut terbabit)..
dgr cite, kolej buka on 4nov..so, rapat umum tu akan dipercepatkan..mybe on 2nov
ini bermakna, aku dan teman2 umah kena settlekan umah sewa before that date..arrghhh!! suntuknyer mase!~

ape2 jelah!~
(faez dah start bising dah..adesss~~~)
to lynn >> jgn lupa packed baju tu!~
to yaya >> pulanglah kamu on 31oct ini
to bro ekay >> nnti kite rapat umu ye sekali ngan mama ct
to ptpl's students >> nntikan req untuk LC nnti!~
to green guy >> jumpe nanti ye!~

2.00pm

No comments: