Saturday, December 10, 2011

:: surat untuk awak ::

dia (awak)
rumah awak.
(alamat rahsia - terlalu peribadi)
10 dec 2011
Kehadapan awak,
Ketika awak baca surat ni, confirm uncle posmen dah selamat hantarkan surat ni kepada awak. Yela, kalau tak sampai, takkanlah awak boleh baca. Awak mungkin tengah tersengeh sekarang. Dapat surat cintalah katakan. Opss. Maaf, saya terlebih excited pulak. *malu.
Awak, awak. Tujuan utama saya tulis surat ni, saya nak bagitahu awak. Yang saya kan, selalu tengok awak. Eh, awak jangan cakap saya sekodeng awak tau! Saya cuma tengok hujung-hujung mata saya je. Saya malu. :)

Saya selalu gelak besar sampai tak ingat dunia, bila tengok gelagat awak yang bodoh poyo tu. Ingat lagi, masa awak lari dari pak guard sekolah. Awak jatuh longkang, sampai koyak seluar. Comot awak. Tapi, jangan bimbang. Awak tetap comel. Kalau awak makan pun sama. Habis kotor baju, selalu makan sampai tumpah. Comot, tapi tetap comel.

Saya tahu. Saya ni tak cantik. Sebab mak selalu cakap saya comel.Tak kisah la tak cantik, janji saya comel. Macam awak. He he he. Jadi, kita sepadan la ye. Sebab awak pun bukan kacak mana pun (memang tak kacak pun). Kacak lagi budak baru yang pakai spek dalam kelas kita tu. Tapi, awak jangan la bimbang. Saya tetap suka awak.Walaupun, saya dah ngorat budak tu semalam. Sebab awak comel. Saya comel, awak comel.. baru kena!

Eh, saya kena tidur dah. Mak saya dah nak buat spotcheck. Nanti saya suruh uncle posmen hantarkan surat lagi kat awak ye. Saya ada pantun. Bacalah. Penat saya fikir.
turun padang nak tengok bola,
bola bulat bergentel-gentel,
awak ni memang tak boleh bla,
tapi awak tetap comel.
yang comel jugak,
-budak paling comel dalam kelas.

No comments: