Saturday, April 25, 2015

:: sayang kaulah, bodoh ! (5) ::

Dah terlalu banyak masa aku bazirkan. Aku biarkan berlalu tanpa sebarang langkah (drastik). Banyak cerita yang aku lalui dan aku percaya sama juga seperti dia. Ya, bertahun sudah. Tapi masih sama macam dulu. Tak sedikit pun terkurang dan malah, aku yakin macam semakin menebal.

Allah.. aku mohon kekuatan.

Hasil nasihat dari kakakanda (*tak perlu mention kot) , aku beranikan diri. Fuhh.. berpeluh macam nak ambik exam memandu. Terketar habis. 

Dan aku luahkan.

"saya suka awak. dah lama.. "

(*lebih kurang beginilah... malu pulak nak story se-detailsnya)

Jawapan?
Buatkan aku tersenyum.

Betul orang cakap, jangan takut. Luahkan saja. Kalau bila kita marah, kita berani je luahkan.
Tapi bila bab suka orang tu.. malu pulak nak tunjukkan. He He He

Cuma, bila dah luahkan, jangan harapkan apa-apa,, Errr, maksudnya, jangan harapkan jawapan yang positif. Setting siap-siap dalam otak, "aku kena terima apa saja yang dia balas." :)

Dan sekarang, LEGA! Alhamdulillah.

______________________________________________________notakaki____________________

Kepada kamu. (kamu tahu siapa kamu)

Jaga diri. Jaga iman. Jaga hati. 
Semoga Allah sentiasa bersama kita.

Saya tetap disini. Selagi diizinkan Allah.

Terima kasih.

Daripada Saya.


No comments: