Thursday, November 27, 2008

~mpp_kolej~

hik hik hik hik..lawak2..aku kena panggil untuk interview mpp@lebih pemes lagi glemer bila disebut majlis perwakilan pelajar...dah 2 hari pihak kolej kol aku tp aku tak jwb..coz hp aku senak skit..bateri buat hal..urmmm...so..semalam (27/11/08..waktu malaysia) aku sekali lg dihubungi oleh puan murni (upp kolej) untuk tetapkan masa interview..urm..mulanya aku buat lagak biasa bila melangkah masuk lam bilik upp..hahaha..(kununnya lagak org konfiden)..last2, nak isi borang pown senak jari..dh la sejuk..urm...hehehe..
bila masuk je lam bilik upp..aku ditemuramak oleh 2 orang wanita..puan murni dan cik shahida..
start ngan soklan pasal diri aku..urm..aku kan kalo dh cakap..urm..tak leh benti..hahahaha...dan interview neh berjalan ngan lancar..alhamdulillah..(yelah aku wat interview neh mcm interview kerja)wakakakaka...lawak2..

**nak taw aku dapat ke tak, nnti aku inform balik..heheheh**

2 comments:

taK$uB II said...

camna mpp ni ha? bukan kena undi2 ka?

sHaHida said...

yelah..mula2 tuh kena interview dulu ngan org kuat kolej,
then, ada la pilihan raya