Saturday, December 6, 2008

~diagnosis feses~

pic neh aku snap after aku ngan member2 satu group buat apusan feses...feses atau dlm bahasa biasa nya ialah najis..hehehe..untuk sesi pembelajaran, aku hanya dibenarkan menggunakan feses haiwan sahaja..so..aku guna feses lembu!!uweekk..mmg hampeh punya bau..bucuk yg amat!!!hehehe..mmg lawak dan mengjijikan ..mana taknya, sekali amik feses then bancuh ngan air suling..(dh mcm air tebu) then isi lam tabung emparan..untuk sesi pengemparan..huh!!!!...neh kira ok lg arr kan..kalo time dh keje..aku kena arr bantai feses manusia lak..arrghhh tidakk!!!!!!...dari hasil pengamatan yg dijalankan, tiada sebarang kehadiran parasit dalam feses tersebut.maka..ia menunjukkan bahawa haiwan tersebut sihat..hehehe..mula2 mmg arr mau nak termuntah aku ..tapi..bila dh buat sendirik amali tuh..urm..pengalaman yg berharga!!!
(aku tak dpt nak serta kan pic feses tuh..coz neh pown guna kamera hp ku..hehehe..nnti aku serta kan ngan hasil diagnosis erkss..hehe..sekadar untuk tontonan umum...hehehehe)

No comments: