Saturday, December 6, 2008

~to my roomate ; lynN~

jika kamu memancing ikan,
gunakan matakail yang tajam
dan bila kamu dapat menangkap ikan yang kamu inginkan,
jangan sesekali melepaskannya kerana ia akan kesakitan..
jika kamu mencintai seseorang,
cubalah memikat hatinya
dan bila dia mencintaimu
janganlah kamu melepaskannya
kerana dia akan terluka
selagi dia mengingati mu
(lynn..ingat ayat neh??)


aku harap dia tak stress lagi mcm ari tuh..hope semuanya akan kembali seperti sediakala..masalah lynn ngan syah..anggap saja dugaan dan ujian untuk kalian..
serius aku katakan, aku hepi bila tgk lynn ngan syah..coz aku tau syah syg dan betul2 ikhlas dengan dia..and as friend, aku sentiasa doakan yang terbaik untuk dia..sekiranya ini adalah jalan yang terbaik untuk mereka, aku harap mereka akan terima seikhlasnya..

No comments: