Monday, April 6, 2009

::kisah baru sem baru::

banyak yg berlaku lam permulaan sem neh..huh..pusing kiri dan kanan tak masuk lagi depan dan belakang, masalah dh bertimbun2..huh!!~~ apa nak jadilah ngan kehidupan skrg neh erkss..
first off all..result!! arrghhh aku tak moo lah bg taw..cukup sekadar mereka dan keluarga mereka yg taw!!!(sis..dun try to ask me k)
urm..keje2 mpp mmg ade..tp mcm aku ckp dulu2..selagi aku rasa tak diperlukan, aku tak moo wat! nak wat projek susah..bajet ciput!!!!!!!!!!
kelas ok! but mcm blur skit sbb lect sumer yg lom aku pernh jumpe..yelah, subjek yg jauh menyimpang dr subjek2 sem2 lepas..huhuhuhu..aku maik psikologi, sosiologi dan kenal faham komp..
urm..ape lg..
kewangan agak senak jugak..so tak leh mewah2
kehidupan di rumah sewa???!! ( menggerunkan)
pada "mereka" yg berkenaan yang duk kaco akuh ngan teman2..henti2kanlah..(mcm lah "mereka" tuh taw baca..eh..mana taw kan celik IT)
jmpe lagi!!~~

** "mereka" = makhluk halusssss...eeeiiiiii!!!!!!
0436pm

No comments: