Monday, April 13, 2009

:: sibuknya sekarang ::

kelas mmg dh bermula skrg neh
pastu aku mula arr sibuk ngan keje2 yg melibatkan kuliah
assgnment..
kuiz..
tutorial..
tambah lak ngan keje2 sambilan dan sampingan aku..
alah..keje2 mPP..
aduss
this week lak aku kena jaga orientasi budak2 baru..
yyeeaahhh budak baru! here i come!!!~~~
keje seterusnya, aku kena siapkan assgnment kenalfaham komputer..
lawaknya, aku neh bukan general komputer..
tapi oleh kerana aku ada subjek kenlafaham komp..
aku kena wat jugak..
tapi as ussual lah aku wat kerja sorang diri jerk..orang lain bukan kata nak silau2..jeling2 pun tak!~
toinggg toinggg toinggg!! aku jugak yg kena wat!

**duk pikir gak..nak wat progrm ape untuk "ceria bersama si manja

0446pm
130409

2 comments:

taK$uB II said...

progrm ceria brsama ci tua la plak

Aiko FarahShahida said...

uihhss..
mksud ko..ngan org2 tua?
aku ade terpk
tapi..bajet yg kolej kasi kat aku..
ciput
semua prog must be under rm100
gilakk!!~