Friday, January 8, 2010

:: korang!!~ ::

060110
kelas-kuiz~lab urinalisis~mentoring-ketuk ketampi~bbq~bang bang boom~!!

seperti yg diplankan, bbq berjln dengan lncarnya di koridor ptpl dan lot parking ptpl..
alhamdulillah..hajat mentor2 nak jamu sume mentee2 berhasil..lalala..
aku, su, fajri, irah, lynn, mat, man..sibuk dgn "agenda" sndiri..
alkisah nya..begini..

projek ini diberi nama "gelak besar"
last year, spttnya bnda neh dh berjalan dgn jayanya..mybe kat pntai btu buruk..but, ade mslh teknikal..dan terpksa di postponekan ke tarikh yg xditetapkan oleh tok dalang (sue)..
last2, dr hasil meeting tergempar meja librry ptpl, aku dan sue, pakat nk wat on 06jan10..
[plan mcm asal]
ambush si fajri dan irah..coz brthday diorg on dec..
lalalaaa~~..duk snap2 pic..
sue ngan man..duk set up cake..
last2,
berkumandang lah lagu...
"happy birthday to u...
happy birthday to u..."
aku nmpk, sume org senyum, dan kelilingi aku..
man lak..dgn senyumn manis bwa kek..ke arah aku..
"neh befday ssape neh?"
"korang???!!!"
"happy befday to kak fa!!!! happy befday to u!!!"
debusshshh... tepung hinggap ke muka ku!!
"korang jaat!!!!!"

> rupa2nya, shbt2 aku nk smbut bfday aku..aku telh di bang bang boom!!!...
kak fa..tu pggilan aku semnjak dia mnjak neh..coz..aku yg paling tua antara ramai2..(kecuali..man..dia dh 22)



ucapan buat korang ;
fa syg korang sume..korang keluarga fa spnjg fa duk sni dan smpai bila2..korang tmpt fa ngadu dan bercerita semuanya..tanpa korang, fa xtaw ape akan jd..mungkin air mata neh..akan terus mengalir dan fa akan lemah, layu cm tu jerk..korang dah berjaya "hidupkan" nurfarah shahida!!..korang berjaya!!
terima kasih byk2..
kenangan yg xpernh fa lupakan..sahabat dunia akhirat!!
luv u all!~

No comments: