Thursday, December 31, 2009

:: aku 2009 dan 2010 ::

hye dear, post ni last for 2009..
hurm..dh xsmpai 2 jam akan dtg 2010..
sbnrnya..ia hanya angka..yg menunjukkan tempoh kehidupan kita dibumi Allah..
kalo dipandang secara kasar, apalah sangat tahun baru neh..skdr hang out..konsert dan countdown..(thun neh..tahun bru lam mmpi je ye)

2009..tahun yang mencabar dalam hidup aku..berumur 19 tahun..byk yg aku tempohi..dan lalui..

persahabatan ... aku dikhianati..dan ditiupu dan dibutakan oleh perkataan "sahabat"..sehinggakan orang yang selama ni aku anggap sahabat..rupa2nya duri dalam daging..dia punca sagala2nya..dia juga yg buat aku dalam konflik dgn yang lain..hurm, xpe..dia ade dunianya..dan aku bahagia dalam dunia aku..(dia dan dunia fantasinya)..kerana sahabat itu juga...aku pendamkan luka dihati aku..utk tgk sahabat aku gembira dan memililki kasih yang aku kasihi..hurm..dia bukan untukku..xpe.. :)
sahabat juga...aku dgn sahabat aku..lynn, always together..and..thanks my dear..thanks for everything!~

percintaan .. cinta? aku putus cinta? hurm..biasalah..kehilangan cinta.. dan aku masih mencari cinta aku..adalah..dia yg didepan aku skrg? hurm.. :) soal ini, aku berserah pada Allah..sbb aku tahu, ada yang sedang menanti aku..dan aku menantikan dia..(siapa?.. hanya Yang Maha Esa yang menegtahui..) aku tetap berdoa..dan sentiasa berdoa..
hurm, lam tahun neh..byk jugak kes2 tragis cinta yg aku dgr..hihih..dan ni semua kot yg wat aku fobia utk bercinta..cinta neh kdg2 ley wat kita gila..keh keh keh..

study .. Alhamdulillah, study aku lancar mcm biasa.. aku pown biasa posting sal study aku kn..hihi..bln oct 2010..insyaAllah,,,aku praktikal..

apa yg aku boleh katakan kat sni..tahun 2009..satu tahun yg mengajar aku tentang segalanya..dan menuntut aku utk berkorban..berkorban segalanya.. Alhamdulillah, walaupun Allah banyak menguji aku , aku masih boleh tersenyum..kerana adanya keluarga yang mencintai aku..teman2 dan sahabat yang sayangkan aku.. InsyaAllah...cinta antara kami akan kekal.. kebetulan 2009..penamat aku didalam lingkungan belasan.. sbb dh masuk 2010..aku sedang mendaki..dan hampir mencapai puncak utk ke alam 20 thun..aihss..mcm tua je kan..
dan aku jugak..rse mcm dh tiba mse utk aku isi kekosongan dhati..insyaAllah..

kalo tahun baru ni, korang msti fikirkan AZAM.. hurm..bab azam2 neh..aku lemah skit..sbb kdg2 awal tahun smgt la..duk ckp bab azam2..last2 xbuat2 jugak..ok2..utk thun 2010..aku nak buat..dan tanam smgt...
- aku nak jd lebih baik
- solehah
- rajin study
- hempaqkan result
- jogging (kurus maybe..heheh)
- looking a new lurve..(buchuk)
- matangkan diri
- be a woman!~
- akan jd yg terbaik dan lebih baik..dr sblmnya..
insyaAllah..

selamat tinggal 2009..terima kasih atas semuanya..
my family..lurve u!!..muahx
sahabatku lynn, thanks a lots..coz fhm keadaan fa
irah, mimi, su, fajri, mat..thanks juga!!~
dak2 umh sewa..lurve u all
cs..hihi.. :) u make me smile..
dan sume2..semoga 2010..neh wat kalian bhgia..

1031pm..
going to fly..
2010..hye..
2009..thanks..and papai!~



No comments: