Friday, July 23, 2010

:: berubah tempat tidur ::

salam ^^,
bintang.. buchuk..domo..

boleh je lena sampai pagi

entry aku utk hari ni lain skit..
bab berubah tempat tidur ..
alkisahnya begini.. di u.S a.k.a Umah Sewa ni.. ade 3 org jerk..
yang lain kemana? balik kampung suda!!!
waaa~~.. diri ini tak leh balik sbb exam lagi..
cuya bobo lak.. sbb nak teman kan aku..
gee3.. lak .. sbb baru je nak balik pg td..
org ckp.. kalo berubah tempat tidur.. susah nak tidur.. ye ke?
ayuh buat kajian..
*&^^%$#T*((((&^%$#)_!)~*&^%
zzz..~
aku boleh jerk..
hee~~..
kalian mcm ane? blh x tidur dengan lena?

---post hari ni semacam skit..
semalam nyer.. xde post.. bz2.. hehe~~

---aku dpt jwpnnya..
(jwpn ape? jwpn kpd persoalan tadi)
1. sbb ade buchuk
2. sbb mmg ngantuk
3. sbb mkn byk sblm tidur.. jd ngantuk terlebih ahh

hehehe~~
the conclusion is.. makan la byk2 sblm tidur.. knfirm anda akan tidur dengan lena nya!!!

1135pm
(otak jem.. esok exam.. esok balik kJ dan esok dia balik yihhhaaa!!)

No comments: