Tuesday, July 13, 2010

:: demam.. cinta (crdt to lien) ::

salam ^^,
buchuk.. xing xing.. domo..

sakit tekak.. demam melanda lagi.. tapi bunga-bunga datang menyeri

terima kasih..
Kau berikan lagi kesempatan itu

hari ni, mcm2 berlaku dalam hidup aku.. kuiz pepagi buta.. aduyai! senak otak nak perah..
ilmu2 lak yg dah tahap ciput lam otak ni.. membeku.. dan memaksa aku untuk menjalankan misi terhandal..
MELIHAT nota.. bukan meniru.. tapi melihat... weee~~
teruskan dengan kelas2 seterusnya.. dan hinggalah kul 5 menjelma..
sms-ing tetap sms-ing.. huhu..**
basuh baju.. kemas dapur.. sbb ari isnin.. ari aku "kerja" lam umah nih ^^,

---bila aku jatuh cinta---
pasti?
pengakuan dah dibuat.. dan
jika dia...
aku terima..
awak.. terima kasih..
sebab bersabar dengan saya..
membuatkan saya bahagia..
terima kasih..

0102am

No comments: