Showing posts with label anugerah. Show all posts
Showing posts with label anugerah. Show all posts

Friday, July 15, 2011

:: Award dari nenek ::

Cik Yana thanks for this award!

- Ucap terima kasih kepada yang sudi tag dan link kan sekali
Thanks sebab sudi kasi award ni .
hehe :)

- Tag 15 Blogger yang ala Tropicana! ya rebba! ya rebba!!~
Cik Olen
Abe Long
Choco Love
Fizal90
Cik Diana
Shafatin

-Kena bagitahu kat yang dah ditag kat chatbox pasal award ni
Okay babe! akan ku hebahkan. hehe.

- Nyatakan 7 tentang diri anda
Nama .. farah shahida
21 tahun sudah!
Masih single . hehe
Sepet.
Pendek.
Tak suka sukan tapi suka tengok orang main sukan. GOLLLL!
Gila kan aiskrim dan kek

And now, sila ambil kalian punya award.

Pengakuan :
Cikfa nak mintak ampon dengan Cik Yana.
Maaf, lambat reply post pasal award. Baru perasan. Amponnn nek!
Cu tak buat lagi. ;)

Sunday, June 12, 2011

:: yang bulat sedang bergolek II ::

saya selalu penonton di astro arena,
ingin mengucapkan

TAHNIAH

buat pasukan
PENYU

atas kemenangan di piala FA 2011

"peteh ganu peteh"

memang ganu berjaya peteh kelate.
semangat juang yang tinggi.
yang penting memang rasa nak menang tu lagi tinggi.
tu yang menghangatkan game.


hikayat lama diselak kembali : yang bulat sedang bergolek

Tuesday, January 11, 2011

:: hari ini dalam sejarah ::

salam ^^,

sarat ibu mengandungkan permata kasih
sakit ditanggung ditenggelami sayang

mak, terima kasih
21 tahun , alang di bumi Allah
ayah, terima kasih
21 tahun, alang dijagai
along..angah..achik..adik, terima kasih
21 tahun alang di cintai kalian


sepanjang malam..
handphone tercinta tak habis-habis duk nyanyi..
cik fa nak ucapkan..
terima kasih utk semua yang dah meng-wish kan birthday cik fa yang ke-21 ni..
cik fa ada beberapa anugerah istimewa utk wish TERHANGAT ~

(a) wish TERAWAL
- my dad :)

(b) wish TERJAGA DITENGAH MALAM
- mr.hunnybee :)

(c) wish TERJAUH
- encik epan ramli from mekah :)

(d) wish TER-JIMAT
- along and opah sefamily sbb combine sekali :)

(e) wish TERLETIH
- encik fahmizan dengan sms naik tangga :)

(d) wish TER-EKSTREM
- miss suna yang suh cik fa daftar ngundi dan pomot "hijau" :)

(e) wish MIX
- puan cha yang taq nama cik fa di statusnya :)

(f) wish dengan HADIAH sekali
- miss shafatin sbb taq NIKON utk cik fa... :)

(g) wish MASYUKKKKK!
- kalian yang meng-wishkan befday cik fa.. terima kasih :)


indah.. terasa indah :)
cik fa da 21 tahun??!

Sunday, December 19, 2010

:: anugerah lagi ::

daveharm.com


so kena la jwb soklan-soklan ni ;

a) jadi follower scha lien (org yg kasi awards)
- dah -

b) knp ambil awrds nih?
- org da kasi.. amik jela.. rezeki jgn ditolak! -


c) knp jd follower scha lien? (rela @ paksa)
- rela la.. lagipun da jd adat follow me-mollow neh.. hee~ -

d) komen psl blog scha lien ?
- cun! -

e) bagi kat 5 blog yg cun giler!
- sukasukisakan :: cik aizatul akmal -
- cik eiyra -
- cik yana -
- fanclubnubhan :: cik wyna -
- farahchomot :: cik farah -



Sunday, December 5, 2010

:: award beautiful blog! ::

salam ^^,

yihaaa! cik fa dpt award!


thanks taw cik eiyra

1. berikan satu nickname untuk saya :
- cik eiyra pepel2

2. ucapan untuk pemberi award :
- tenkiu2 daun keladi.. nanti2 nak lagi ye! :D

3. listkan 6 band/artis/ group yang korang minat :
- mcm ane nak list sbb xde la sgt artis secara spesifik..
sbb minat lagu.. bukan artis.. cuma.. antaranya ..
. greyskymorning.
.nubhan.
.aizat.

4. bagi award ni kepada 10 blog yang paling cantik dan cun :
- mak aih.. 10?? yang nak award ni leh amik ye.. tapi cik fa nak dedicated kan kpd...
.cik yana.
.farahchomot.
.miszschalien.
.missbobo.

^^,