Monday, February 1, 2010

:: dear star ::

hi star, we met again..
sunyikan mlm neh..
bintang pun sendirian tnpa bulan yg terang mcm malam2 yang sudah..
biasanya sinarnya turut bersama cahaya bulan

..
hati aku mcm biasa..
setiap hari dan seperti malam2 yang sudah..
tipulah jika tiada sedikit pun rasa bahagia..namun ia seperti seketika cuma..hanya mampu tersenyum gelak2..kemudian bila dia berlalu pergi..hati ini kian sunyi..
sunyi sangat..
melihat kebangiaan kisah cinta teman2 buat aku rasa memerlukan ia..
seperti gadis2 yg lain..namun siapa?
mana aku patut mndapatkan kasih itu
?
jika aku bertanya pada hati..adakah insan itu turut suka kan aku? jwpnnya hanyalah..
" jgn berharap"
dimana tangga utk aku daki..? dimana tempat untuk aku mengambil hati itu..
hati ku seperti tepu untuk meluahkan rasa sayang aku..
kerana bagiku..layakkah aku utk menanam kasih buat dia..sedangkah dia masih "kabur" dalam hidupku..
aku tak mahu melukakan hatiku sendiri..dan mendatangkan aib utk hati ini lagi..cukup lah dengan apa yang telah berlaku..
bintang, adakah dia tahu akan hatiku?
sunyinya hatiku..bintang..

No comments: