Sunday, February 7, 2010

:: star, i mish him!! ::

hye bintang,
dh 24 jam dia diamkan diri..dan dh 24 jam aku hidup tanpa dia..
knp?.. aku dh mintak maaf..aku call, msg..tp xde jwpn..ape lg yg ptt aku buat.. aku buntu.. rindu sgt2 kat dia..tpi..dia mcm ane? ingat ke dia pd aku..yg hnya berstatus "kwn"?
semua indah..seindah pelangi disiang hari dan bintang dimalam hari..
tapi..berubah dengan sekelip mata..pap! kami berjauh kasih..bermasam muka..
masih terbayang riak wajah dia yg masam..tanpa sekilas pandang untuk ku..dia berlalu pergi.. ya Allah, berat sangatkah hati dia untuk maafkan aku?
atau benar mimpi aku samalam? dia sudah punya kasih?
skrg, jujur aku katakan...ada kasih utk dia dalam hatiku..bila dia " jauh"..semakin kuat kasih aku itu.. adakah ia sayang? atau sekadar rindu dari seorg teman? hurm..buntu dengan hati sdiri..
bila aku tanya akan hati..jawapan tetap sama..
"sanggup ke aku nk lukakan hati jika kasih ditolak?"
"layak ke kau nak tawan hati dia?"
tapi..aku benar2 rindu dia!!!!
rindu dia sangat!!!!!!
awak, sy rindu awk...jgn diamkn diri mcm ni..

2 comments:

ijad said...

betul tu...jangan diamkan diri..

fa^_^sha said...

erks..
huhuhuh..
huhu
<3