Saturday, February 27, 2010

:: pengakuan berani mati ::

"orang tu..org yg mula2 awak sebut tadi.."
"haaa..agak dah.."
+++
"dia baca..."
"knp xcakap.."
aku mula resah..hurm..mcm ane neh..adess..
mmg pengakuan berani mati neh..arghhh!!~
+++ (line ternet senak)

" tipu jerk!!!!"


semalam..adalah hari pengakuan berani mati aku..hurm..
aku berceritakan pada seseorang tentang insan itu..hurm..(malu2)
tup tup tup..dia kena kan aku..sampai ati..adess..mau luruh jantung bila dia ckp insan itu baca IM aku ngan dia..wahaha..seb bek tipu jerk..kalo tol2 berlaku...
huh! xtaw aku nk ckp ape..
lega skit dapat cite2 sal insan itu..
tapi...dlm duk gelak2,
aku dapat rasakan..ini hanya sekadar impian..hurm..knp?..aku masih belum jumpa akan jawapan itu..
namun, knp insan itu mesti hadir memenuhi jemputan aku?? sedangkan dia ade event tersendiri dan mmg xleh nk elak...
bila ditanya...dia hanya senyum..hurm.. :)

dlm episod lain, dh seminggu aku dan pinky..
dan semalam..aku dpt white baby baru..
hurm..ape itu..nnti aku upload pic nyer ye..pic sekali ngan pinky..
hihi..thanks sgt2 to my dad, mom..dan my whole family!!!
muack! :x

pada kamu..(insan itu)...sy rindu awk.. :)
utk kwn itu..hahaha..sssyyppssss... :]
1141pm
(pening..~)





No comments: