Monday, August 2, 2010

:: buih oren ::

salam^^,
domo gemop
buchuk ku sayam
bintang yg ade ke x kat langit tuh

pasir pantai adalah kertas lukisan kami
:D



hari yang kosong daripada kelas.. [maaf ye.. bukan ponteng..tapi kelas yang ponteng dari aku]
first of all, gastrik kronik melanda aku lagi.. sampaikan nak capai hp pown tak daya.. punyalah senak usus kecil dan besar serta anggota perut aku neh.. :( so bad!
bangun lewat ngan kepala yang ting tong.. aku gagahi utk study
[rajin tol!] sbb esok ade test lerw! biostatistik!.. argh parah!
amik slip lak hari ni.. alone.. i meant ... by myself..



---walkingatthebb---
kerja giler

ye!..jalan2 kat gigi air..(gigi ke bibir aku pun tak pasti)
wif my B!
happy sgt
hilang sume rasa marah dan sedih aku..
hee~
[b, hnny sory sgt ye.. hehe~ tapi lain kali.. namo wat lagi taw!]

*buih oren @ pantai.. ape tu??

*blogging awal.. coz line brdbnd aku senak


1035pm

No comments: