Tuesday, August 10, 2010

:: sampai syurga ::

salam ^^,
domo join dinner gak?
bintang ade banyak kat langit!!
buchuk.. azie letak atas lantai???

setelah setahun.. ramadhan datang lagi :)

hahah.. lawak..
sepanjang hari ni..
ape yg aku dengar..
"wei.. jom ahh.. esok2 xleh da nk makan sekali.."
adoyai..
mentang2 esok da pose kan..
huhu..
xpelah.. kalo nak lunch pown.. kena tunggu after a month kan..
xpe2 geng gelak besar.. lepas raya.. makan sama2 lagi..
(boleh lg ker?... aku rse mcm tghari td.. last da kot..)

having a big* dinner..
wif B, yann, wandy..cha3 @ 2 cafe..
haziq ngan siva.. korang meja lain..
(hak hak hak)
menu mlm neh..
milo*C ais
nasi goreng pataya besaq punya!!
aiskrim mana?
*lalalala~~

---ramadhan---
esok dh start ramadhan for diz year!
mcm2 tahun lepas.. aku still mulakan pose aku.. @ u.S..
perasaan yang sama..
hope so.. aku ley pose tanpa sebarang halangan..
gastrik?? tak mooo!!!!

*Selamat berpose taw sume2..
*kepada "penjual" nasi diwaktu siang2 hari..
sila tobat!!

1157pm

No comments: