Saturday, August 7, 2010

::together-gether ::

salam ^^,
domo ikut date?
bintang xde.. yang nampak lampu dari kapal..
buchuk.. bila nak tukar baju baru?

burger milik kami.. sayur + bawang.. sila ke tepi.. terima kasih :)

hari jumaat yang biasa dan semakin luar biasa
semalam da tidur lewat.. coz mslh dan lautan gelora melanda..
wake up early in the morning dengan perasaan dup dap dup dap..
aku tahu dia pown sama..
and then, dia msg aku..
"mak tak kasi..."
so, dia tak dapat ke KL utk "misi menyelamat" tu..
sejujurnya.. aku mcm lega gak.. coz.. dia ngah penink.. then, kalo gi jugak.. mgkin sakit tu jadi lagi teruk..
but.. on the same time, aku rasa xsedap gak.. coz lam "misi" ni melibatkan kawan baik dia..
[ semoga "misi" ini membuahkan hasil utk kwn aku yang sorang nih ]

---spend time---
kami dpt spend time sama2..
had a long journey utk dptkan burger terpilih.. hak hak hak..
last2, dapat "burger banjir"
amacam B, best tak?
burger + papadom?
from 830 pm until 245am..
* sorry, tak dpt overnight sama2...
sakit perut melanda.. dan sampai sekarang.. rasa lagi..
l.u.r.v.e.u!!

* tengok habis pic2 zaman silam..?
aiyyoo... zaman aku seperti "belon panas?"
[m.a.l.u]

*mish my family..

No comments: