Saturday, October 2, 2010

:: kupasan kulit bawang ::

salam ^^

apa yang kami lalui

last day for exam.. paper hari ni.. sitologi II..
aku bukan nak kupas soalan ape yang masuk.. atau slide mana yang aku tak dpt identify..
cuma.. aku nak kongsikan..
luahan hati dan rasa..
antara aku, kertas dan pen..

-- kertas
putih bersih.. tapi disemakkan dengan jawapan rekaan dusta berkalang semata-mata..
bersulamkan fakta yang kukuh sambil bertunjangkan contoh bernas..
betul ke?? atau telur ayamlah jawapannya?
haa.. yang tu kita tak tahu..

---pen
mengeluarkan cecair likat pekat.. biru dan hitam..
mewarnakan jaluran seni tangan mencipta huruf tegak lintang
a, b, c, d mana satu pilihan kalbu?
padankan semua yang pen curahkan pada kertas?
dengan soalan yang terpaku pada kertas itu..?

---aku
menulis segala apa yang terlintas di otak dan hati.
hati? aiiyoo~
apa nih?
kaki ngan peha da lenguh duk atas kerusi..
aircond dah wat aku sejuk.. tapi.. kertas kosong..
eh.. penuh! tapi... betul tak erk?

** sangat susah!
final exam for last semester..
:(

0244am



No comments: