Sunday, October 17, 2010

:: suhu naik lagi ::

salam ^^

suhu dah naik
bukan sebab aku marahkan sape-sape
tak jugak sebab aku geram tengok pasangan duk menari-nari kat ria channel
bukan jugak sebab aku tak dapat makan aiskrim..

tekak sakit..
bukan sebab menjerit atau karok lama-lama
bukan jugak sebab aku duk nyanyi lagi i'm with you by avril
tak jugak sebab aku sorak hilai tawa tengok bola semalam..

hidung basah
bukan sebab minum ais
tak jugak sebab aku menyelam

tak de selera makan
bukan sebab da jemu ngan nasi
tak jugak sebab masakan mak .. ( mak punya masakan terbaeekkk)

letih sangat.. nak tidur!
bukan sebab aku sibuk duk berjaga malam
bukan jugak sebab aku mencurah idea utk berkarya kat facebook malam tadi
tak jugak sebab kena jaga anak buah aku yang comeyyyy!~

yang pasti..
aku...

















demam

No comments: