Wednesday, November 24, 2010

:: dapatkan rentak.. teruslah menari ::

salam ^^,

hari ni da masuk hari ke-9 cik fa jalani praktikal kat HOSHAS..
esok da 10... wah! baki hari praktikal?? huuu~

aku da dapat baca dan dalami rentak tarian kat makmal sni.. dan tarian pun da boleh aku layarkan secara perlahan.. (menari-nari jugak.. rindu da menebal nih!)
mcm ane erh?? insyaAllah lagi 2 minggu , i will home! :D

acctually, xde ape nak di story kan..
sbb hari2 di blood bank agak stereotaip.. sbb sampel dan ujian rutin yang sama..
transfer komponen dan darah tu perkara biasa..
haaa~.. transfer component..
aku da wat silap!
tersalah tulis ABO group utk pesakit B/O yang ade kat NICU..
darah B.. tulis O! aiiyo!!!.. ape cer nih cik fa.. hee~
seb bek xde yang hantuk kepala lutut kat muka aku.. ( ganas2)

trademark hari ni... "sy kan student.. jd.. kena belajar.. dan u all kena la ajar.. hee.. peace!"

esok.. kerja di jengka 7.. jalan-jalan.. :D

mr.hunnybee.. love u!
mom, dad.. and my family.. sowi2.. kes cat2 tu sgt2 mengempaqkan!
mr.biba.. nak x langsir?? kotak2 mcm keta yang smart tadi tuh?? hee!!~

No comments: