Wednesday, November 3, 2010

:: ur request has been excepted! ::

salam ^^

" cikfa, awak dpt temerloh!"

TEMERLOH??!

kenapa??

family kat terengganu,
buah hati kat terengganu,
study kat terengganu, membesar kat terengganu..
makan minum sume nye terengganu..
tapi time praktikal kenapa temerloh??

sebab :

cik fa nak rasa suasana baru.. yela, keje start hari ISNIN!
lagipun tempat terhad kat terengganu neh, so utk pastikan cikfa dpt tempat yang bagus..
TEMERLOH lah jwpnnya :)
then, masa cik fa isi borang resume utk apply hospital..cik fa xde bang zil lagi.. (single mingle gitu)..
jadi xkisah sangat request jauh pon.. hee~
SEKARANG?
nak ke tak nak ke.. kena jugak gi..
jauh ke dekat.. tak penting..
janji praktikal aku berjaya..
THESIS aku "masyukkk"

pejam celik pejam celik.. rasa mcm semalam je aku baru masuk orientasi kat PTPL..
rupanya.. today was last day aku ade bengkel utk praktikal..
wah!
da nak settle perjuangan aku ni..
pasni???
perjuangan akan ku sambung lagi! :)


No comments: