Friday, June 10, 2011

:: bujang - masih ::

BOY : sorry, tolong jap boleh?
GIRL : ye, ape awk?
lama tak on. hilang kemana?


BOY : .. sini je.. erh,
mcm ana nak bagitahu kat
girl,
yg kita suka dia?
ayat ter-simple dan ter-bagus.

* 30 seconds

GIRL : "saya suka awak".
simple.
dan jelas.
BOY :
as simple as that?
ok. nak try jap.


* a minute later..


BOY : saya suka awak. ni?

GIRL : yups! macam tu jela.
aiyo.
macam tak biasa adjust awek ni. :)

BOY : saya suka awak. ye?
GIRL : hye, yela tu.. dia nih!

*30 seconds later..


BOY : awk tipu.
GIRL : aik? tak menjadi?
BOY : awak girl kn?
so,
kenapa awak macam tak ada rasa ape-ape?
saya dah jenuh bagitahu awak.

saya suka awak.


GIRL : hah? saya? lorh. saya yg ajar, memang la tak terasa.
ingat awak berlatih je. toink*
BOY : sah! awak seorang yang terlalu
PEKA!
GIRL : erks. saya?


- PEKA disini bermaksud, seseorang yang terlalu peka terhadap sesuatu dan sekeliling, tetapi tidak akan perasan apabila ada seseorang suka akan dirinya -

No comments: