Showing posts with label ganas. Show all posts
Showing posts with label ganas. Show all posts

Thursday, April 14, 2011

:: pukul. kencing pulak! ::

sekali lagi, cik fa tertarik dengan topik di metro.

kawin dah 26 tahun, usia dah senja.. pukul, kencing atas isteri [here]

KL :Berang kerana diminta membantu membuang sampah, seorang warga emas bertindak di luar kewarasan akal apabila bukan saja memukul isterinya menggunakan tongkat, malah turut kencing di muka wanita dikahwininya selama 26 tahun itu selepas mangsa terjatuh.

Kejadian mengaibkan itu berlaku di hadapan rumah pasangan terbabit di Taman Wahyu di sini, kira-kira jam 5.30 petang kelmarin.


dunia. dunia.

cikfa tak tahulah masalah sebenar rumah tangga pakcik dan makcik ni, cuma kalau dibacalah cerita di metro ni.. cikfa memang terkilan dengan tindakan pakcik ni.

kalau nak marahkan isteri, biarlah berpada. dan biarlah logik alasannya..

ni tak, mintak tolong buangkan sampah je pon. bukan mintak sepakkan jiran sebelah ke.. bunuh anak kucing ke.. sampai gedebuk gedebak makcik tu kena belasah dengan tongkat..

tak cukup dengan gedebuk gedebak, boleh pulak pakcik tu "ssssyyiiiiiii" (kencing) atas makcik tu.. hey hey! what the hell hah? ingat makcik tu longkang?!


post lepas.. isu pukul2 jugak.. [here]

Sunday, January 16, 2011

salam ^^,

besar!
ganas ke?

perjalanan yang lancar
(lancar ker? jalan mcm hampeh!)
dari kJ to temerloh
melalui jalan highway k.terengganu-jabor
dan terus kuantan-temerloh

persoalan yang cik nak bangkitkan;

1) sejak kecil, seingat cik fa..
jalan di highway k.terengganu-jabor
tak pernah sempurna
berlubang sana-sini
besar yang amat!
mana pergi semua kontrator jalan yang terlibat?
mana projek pembaik-pulihan insfrastruktur di jalan itu?
adakah sebab di jalan itu tak ada tol? dan jalan itu dibiarkan macam tu?
ROADTAX kami bayar tu kemana bro?
aiya!!~

2) "kalau tak expert, nyawa malayang wo!!"
lori tu dah rasa hebat ke?
meh try bawa kereta.. amacam?
based on the true story.. cik fa ada pakcik yang dirver lori..
dia pernah bagitahu..
KEBIASAANNYA..
driver lori hanya BERLAGAK bila dia drive lori..
dan HAMPEH bila drive kereta!
so.. jangan berlagak la ye..
lori mcm BODOH!
potong sesama lori di SELEKOH?
gila!

Monday, June 14, 2010

:: futsal phsyco ::

salam ^_^
aip bintang .. buchuk..

renang2.. futsal.. sorak.. phsyco!

futsal.. huhu
besh!
tak larat nak blogging..
need to sleep..
sok.. kuantan lak..
masuk lab..

orang tu ckp... sy ganas!

0251am