Thursday, June 25, 2009

dari pelangi kepada hujan

hari ni, aku ngan geng2 aku yg join dinner yg cir bir tuh ley dpt balik sume duit tuh..(RM40 sorang)..suker giler arrr..heheheh..tu kire pelangi arr..
then, aku sibuk ngan kerja2 aku untuk projek senamrobik tuh..tapi ntah knp, ngah sedap2 berlapang dada, dtg bermcm2 mslh..huh!~ penyertaan tak dek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku mmg senak jiwa dh mse tuh..ape lg..aku meletup situ jugak..aku tak slhkan AJK aku sbb aku taw depa wat keje..cuma aku tak taw knp smpai tak dek student yg nak involve..(kat mana silap)..tak pelah..sejak berlakunya mslh tuh, aku jd bad mood giler..huh!~ seb bek ade kwn2 aku neh..duk pujuk2 aku..

** projek dh postpone ke 4 julai
**thanks to AJK
** special thanks to ekay coz sudi tlg aku dan redakan tangisan aku td..kih3
** tak lupa kak sa, lynn, irah, mad nor,dan sumer dak2 LC..korang superb!!!!
(neh bukan projek LC..projek LC terdekat LIFE ROOFTOP BBQ)

1157PM

No comments: