Tuesday, June 23, 2009

::episod ceria menjadi duka::


salam..dah lama aku diamkan diri kan?? kan??? korang rindu aku?? hahaha
sebenarnya, aku ade cite yg baek punyer!!! but yg first sekali aku nak mintak amponss kat sesapa yg berkaitan..hehehe..

nak jadikan cite, kelab sains wat dinner..aku punya kelab arr tuh, aku join arr!!! superb beb!! tugas aku mudah jerk..ikut jerk mana vvip pi..hahaha..
esoknya, aku pi dinner anjuran kelab sise (dak2 IT, elektrik ngan grafik)..wat kat tempat yg besa kerabat makan2..(org tganu sure taw!) tempat tu byk kuda...huhuhu..
makanan beshh!!!!..butttttt......gggrrrreeekkkkkkkoooooouukkkkppkkkkkkqqqkkkkkk....
kami keracunan makanan..dan diantaq ke spital hari ahad tu..huh!!!!!sumer dh muntah2..cirit-birit..mak aaaiiihhhsss
senak siotttt!!!!!

** kpd puan pengetua dan pihak kolej..thanks sbb jaga kteorg..
**teman2..thanks jugak..sbb sudi bekerjasama untuk guna tuilet..hahaha
**kpd peg kesihatan..masyeh byk2..sbb bg botol untuk smpel feses (wlaupun aku tak sempat nak bg)..kui3
**kpd pihak berkenaan...(yg bermula ngan urop 'T'...bersiap sedialah kamoooo!!!!!!wacchhhaaa!!~

-demam-
1113pm

No comments: