Friday, June 12, 2009

::seminggu aku di semester 3::

mcm2 bnda yang telah berlaku sepanjang seminggu neh dan aku rasa inilah keadaan yang paling tragis dalam hidup aku selama 19 tahun di muka bumi Tuhan ini. dengan mslh kolej yang semakin merumitkan kepala dan akal untuk berfikir.masing2 menunding jari dan menadah telinga mendengar apa saja yang diperkatakan disana-sini. apa yg bakal berlaku lagi..aku sendiri tak taw.masing-masing menuduh sana dan sini dan membuat andaian sendiri (siapa yang dalang..masih segar bugar di situ).. aku tahan dan terus tahan tanpa bersuara dan hanya berkata bila aku rasa, aku benar!~ bukan ingin mengelakkan diri tetapi aku rasa lebih baik aku hnya mengiakan ape yg benar dan menidakkan apa yg salah.
mujurlah ada kelas dan aktiviti aku masih seper ti biasa.
namun perasaan aku masih begini, dibelenggu rasa marah dan kecil hati kapada insan itu. (biarlah aku tahu.)tapi, aku hanya senyum bila perlu dan berkata bila perlu juga dengannya. bukan ingin membiarkan saja semuanya, tapi aku rasa inilah yg trbaik agar hubungan kami terjaga rapi. (hipokrit..)

**kuatkah aku..Allah, berilah petunjuk Mu kepada kami..
1019pm

No comments: