Wednesday, September 22, 2010

:: rahsia lama terkunci sepi II ::

salam ^^,

sambung kisah lepas

sambil-sambil study aku search jugak pasal ceritera 100 tahun tu..
kenapa? aku bukan taksub sgt pasal benda macam neh.. tapi.. aku rasa tak salah utk aku mencari..
mcm-mcm key da aku taip.. mungkin betul jugak yang kisah tu xde lam ternet.. sbb kisah tu da lama.

malam tadi...
pakcik, makcik, dan 6 bersaudara datang menghampiri aku..
"siapa kalian?"
hanya senyuman yang aku dapat..
berbaju jubah putih dan berkopiah putih..
berbaju jubah putih dan berselendang putih..
hanya memandang aku dengan muka yang penuh suci dan jernih..

tiba-tiba..
arghhh~ sakit!
kaki aku.. tak dapat gerak..
aku bukak mata..
buchuk di sebelah.. toto menyelimuti kaki kanan ku..
tilam hijau..
(mimpi?*)

*sebelum tidur basuh kaki dulu..

1109pm

No comments: