Thursday, September 2, 2010

:: selagi ada dia ::

salam ^^,

sering membina angan-angan~

tidur yang terganggu.. membuatkan aku mudah utk bangun sahur!! bagus tak aku??
walaupun keletihan kes "long walking" semalam ngan family.. aku gagahi jugak ..
ke kelas.. dan ke pasar.. then ke bazar..
:D
mini projek da settle.. tunggu sesi recheck je esok.. oleh mr.Mat..

oh ya guys, lately kan.. aku rasa kan sumthing lorh.. ape dia?
aku pown xtaw..
mcm xkeruan jerk..
kenapa erh?? hohoo~ jeng jeng jeng... ttteetttt***
( aiyoo... bobo neh.. bg kuih raya lak.. nyum2.. besh gak )
ape yg akan terjadi?? semoga Allah.. selamatkan aku.. dan orang2 yang aku sayang dan cinta..

---hunnYBee---
next week da start balik kampung..
and aku pown samalah.. dan kumpul kat u.S balik..
lam 15 sept lak..
lama gak arhh tu.. and.. kami?? huhu~
mcm ane nanti erh? aiyooo~~
then, aku LI.. lagi lama.. 5 bulan..
aku da mintak permission from my mom & dad.. after settle LI.. nak keje..
and nak cari area KT.. and still duk u.S.. (bajet kecik skit..)
and.... my mom.. senyum!..
so.. yippieyyyy!!~~

* akan dtg baru la.. bila hubungan da... hurm.. ikatan sah.. ;D
* lurve my lurve

1220am

No comments: