Friday, March 6, 2009

::award with tag::


rules tok yg dpt award :
i> copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

ii> link @ ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
~award ini saya dapat dari alang_hanabee muchuk2

iii> setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

FAKTA BUKAN AUTA mengenai daku..

1. aku perempuan dan sukakan lelaki..hahahaha(normal lah kan..)
2. aku skrg in love ngan buah hati pengarang jantung aku..mohd ridhwan bin ismail
3. aku seorang student di kolej ptpl terengganu dalam jurusan diploma teknologi makmal perubatan..2011 insyaAllah tamatlah ia..
4. aku suke giler warna pink, putih, hitam, hijau, oren, biru, ungu, merah
5. aku suke yg amat cadbury mix nut/roasted almond campur lak ngan eskerim vanilla
6. aku suka nyanyi walaupun sore tak sedap..lalalalalaaaaa...
7. aku suke layari internet..kadang2 sampai 2@30 kali sehari buka blog, fs,tagged,ms..hehehe
8. aku suke kucing dan aku ada sekor kucing..namanya chombii
9. cita2 aku nak dapatkan sebijik keta..hehehe..rumah tu..bila nak tawen arr kan..hehehe
10. aku akan kawin satu hari nanti..insyaAllah..(bukan gatal..sbb try tnya diri korang..msti korang pun nak kawen kan..hahahaha)

v> anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya..

Award ini jatuh kepada.....

1. mylovecheng

2. kak sa_aja2 fighting

3. ridzuan rohock

4. along_iamzara

5. taksub_dak guar

sila2 lah terima award anda..terima kasih..


1154pm

No comments: