Friday, December 18, 2009

:: .. masih terasa^aku mencari^beralah.. ::

aku menjalani hidup dengan hanya menelan segala perit..aku terima segalanya dengan redha..
namun, kerana ingin menjaga, aku relakan segala luka berdarah kembali..
aku tnya pada diriku,
am i hypocrite?
aku masih kaku dan kelu untuk menjawab..
kerana aku sendiri tahu akan sakit itu..tapi aku senyum jua..
aku akui, hidupku kini..tak seperti dulu..
aku keliru dengan drama yang dimainkan..
pagi td..butiran manik ku gugur ke pipi..
buat sekian lama..aku tahan rasa sakit..bru hari ini aku melepaskan butiran itu..
kenapa?
adakah kerana ..
aku tahu akan hubungan itu..hurm..
ya Allah, kuatkah aku..?
aku bukan nak menagih kasih..
aku hanya ingin pulihkan semangat aku..
pulihkan hati aku..

sahabat, bantuilah temanmu ini..
aku perlukan kamu..
disaat keperitan ini..
walaupun senyuman yang kamu lihat,
sakit dihatiku..darahnya kian menghiris luka..

kini, kenangan..
menjengah kembali..
raut wajah dan senyuman..
membuatku sayu..
kerana itu semua bukan milikku..

~ sekadar luahan rasa~
11.33pm

No comments: