Monday, December 14, 2009

:: masihkah ada baki nya? ::

semua berbicara pasal cinta dan hati..aku hanya mampu tersenyum dan memandang pandai tanpa sebarang kata..
ombak hempas pantai..
"maaf aku masih kaku..tanpa kata.."
tamparan kali ini sgt menyiksa aku..walaupun dh lama aku cuba lupakan dan kikiskan rasa itu,
aku akui rasa itu masih berbaki..
knp perlu aku lalui semua ini?
begitu byk yg menimpa aku..
rumah..
disini..
hati..
hidup..
mau saja aku lari dari semua ini...ke tempat yang tiada mengenali diri ini..mula kan episod lalu.
namun relakah aku?
kenapa aku hampir shj mencinta..hatiku akan ditijam pisau tajam?
kenapa setiap kali aku ingin menyukai dan menyayangi..mesti ada petikaian?
aku ni tidak layak utk dicintai atau aku yang tidak layak utk mencintai?
peluang?
adakah lagi peluang bg aku?
bg hati aku untuk disemai baja kasih?
atau aku hanya perlu menutupkan saja pintu hati ini..dan pasrah dengan segalanya..menunggu shj yang putera utusan Illahi?
jujur aku katakan..
hati ini masih sukakan dirinya
sampai kapan?
aku sendiri belum tahu..
walaupun hatinya sudah dimiliki..temanku sendiri..

kpd kamu (hijau)
- terima kasih sbb dah kembalikan "senyuman" dlm hidup sy..walaupun skrg "senyuman" itu kian pudar..
- hope awak bhagia..dan sy tetap dgn "pendirian" sy..
- terima kasih sekali lg..atas semuanya..thanks (friend)

> birthday lin..hepi befday my luvly frenz

No comments: