Sunday, December 27, 2009

:: oo happy happy day!! ::

ooo happy happy day!!
(to my bff ; lin & myself)

lam sejarah, penantian setelah sekian lama..lynn berjaya jmpe
"buah hati" nya..hikhikhik
walaupun pertemuan..hanya seketika..aku dpt lihat betapa gembiranya dia..
senyuman yang sangat2 bahagia..hihih..
(lynn..i knew wht u feel..)

aku lak..
mata kanan aku neh dh berzmn2 (sebulan) duk ber 'gedip2'..
menurut org tua2, tu tndanya nak jmpe @ tgk org yg kita teringin sgt nk tgk..
dh mcm2 org aku tgk..
hari ini..
aku jmpe ngan " crazy soccer "
pertemuan yg xdirncang..
kebetulan aku free..then dia lak ade game..
aku pown bantai pi tgk
(tu pown sbb dia ajak)
buleh ahh
(hepi!~)

ohh happy happy day!!
oohh happy happy smile!!

(kami sekadar dan masih "berkawan" ye!!~..
hihihi..
lalalalaaa!!!
0106am-befday madi-

No comments: