Saturday, May 1, 2010

:: vanilla ice-cream again? ::

salam ^_^
aip2 buchuk..
bintang.. byk tol kat langit.. besh2.. (sambil mkn eskerim)

saya tekanan lagi dengan dia yg drive kereta kancil putih tadi (yg kat jalan kamaruddin tu)
ada orang main golf kat pantai batu buruk?siyes3

---akuberjayadenganselamat2---

hari yang sengal!!
pening pale pg td.. tol kata insan itu.. sah2..xdpt ke bukit besar..
hehehe.. ye!! aku xdpt ke bukit besar pagi tadi..
tapi.. aku dan geng2..tetap menawan bukit besar tu petang tadi!!! yeaahhh!!
aku berjaya sampai dulu! perghh! superb..!!! :)
tenang sgt keadaan kat atas tu.. yela, angin sepoi2 bahasa..
tiba2 dtg inspirasi nak wat program kelab kat situ.. hihihi
"save ur life and feel the nature" pergh!!!~ :)
snap2 snap2.. sumpah letih!

---i.c.e.c.r.e.a.m---

semalam dah mam eskerim mcD..smpai dpt nama baru.. dush2!
ari nih.. dapat makan eskerim lagi.. vanilla cornetto show your love! lurve it so much!!! nyummy
thanks to irah sbb banje ye! wink*
then, kecoh2 kat pantai batu buruk.. pastu home!!!!

sok mak cakap nak dtg..so need to sleep.. kang mata bengkak tak cukup tido!!
huhuh.. :)

ya,lien,irah... besh2.. eskerim3..
hari2 eskerim..aihsss!~

----d.a.k.u.r.i.n.d.u.k.a.m.o---

bintang masih dilangit..
memagari bulan nan terang..
indah..
sangat indah..
aku makin jatuh cinta.. :)

1227am

No comments: