Thursday, May 13, 2010

:: fed up to me.. when we talk 'bout dat thing? ::

salam
aip buchuk..
bintang.. aku rasa jauh... sakit sgt.. :(

fed up to me??
ini adalah aku sekarang!
ye, aku dah fed up!

speaking test da settle..
alhamdulillah..
:)
beban da lepas.. hari yang blur.. kenapa aku perlu rasa perasaan itu lagi?? aku benci dah!! aku xmo.. aku xmo!!
arrghhh!!! kenapa?? aduh.. exam dh xlama dh.. tapi rasa tu.. makin hari.. makin teruk aku rasa.. mampu ke aku nak laksanan semua tu..? kuat ke aku? aku bukan mcm dia.. yang boleh menunggu dalam diam.. aku tak boleh.. dia bukan aku.. aku bukan seperti dia.. !~
sekarang... hati aku bagai nak pecah! aku rasa mcm ada yang tak kena.. apa? kenapa? aku perlukan sesuatu tempat.. aku perlu lepaskan semuanya.. dimana? aaarggghhh!!!!!
ya Allah... berat bebanan Kau berikan padaku.. setiap kali aku bersendiri.. rasa itu semakin mendekati.. aku tak mampu menepis.. aku tak mampu.. mengawal lagi..
:) hahaha.. ketawalah.. ceriakan harimu.. :D

---m.o.n.o.l.o.g---
hye, kamu.. kenapa? xko buang je rasa tu hah? tak je ko campak jauh2..
kenapa mesti ko nak rasa lagi semua tu..? luka dan berparut.. jgn larh ko nak lukakan lagi..
ko ni.. heran aku? ape yg ko nak?
hah?
ape lg?
nak air mata ko.. menitis lagi ke? nak luka lama terasa pedih lagi ke? hah?
aku rasa.. ko dh tahap kritikal ni.. ko dh fed up kan.. nak cite2 psl semua tu? dengar pasal semua tu..
benda yang sama.. hari hari..
kan? kan?
ye.. aku dah fed up! aku dah benci .. dah benci nak ckp psl semua nih!
aku tahu.. luka.. itu. aku rasa..
hari hari seperti berdarah.. aku dh tak daya nak jalan ke depan lagi..
masalah dah banyak.. aku tambah lagi.. aku tahu..
aku cari penyakit!
aku yang cari penyakit!!!!!


---lepaskanlah---
.................

1131pm

No comments: