Saturday, May 1, 2010

:: a lot of tears..i can feel it.. yes.. i can feel it.. ::

salam ^_^
aip2 buchuk..
bintang.. cantik kamu dilangit

saya nampak org tu nari2 kat batu buruk..sorang lagi kat shahbandar.. aihss..
(betul ke x.. sy xpasti)

hurm..wake up ngan kepala yg berat! pening menyerang lagi.. sakit sangat2!!!! :(
baca status fB.. then.mndi..wat ape yg ptt... bored..basuh baju.. bla bla bla.. (milo kosong panas)..
waiting for my parents and sis.. need to go to hospital.. i.c.u.. hurm..

---i.c.u---

ye, kesedihan dan harapan bercampur.. aku nampak semua tu.. sakit nya.. perit yang ditanggung kalian..
aku rasa.. dalam "tidur" yang lena dan "kosong".. kalian berjuang utk org tercinta..isteri..anak2.. dan semua..
berat tanggungan kalian..
ya Allah, sembuhkanlah mereka..

---k.e.n.a.p.a.?---
kenapa ye..setiap kali kebahagian datang, akan ada kesengsaraan yang akan aku hadapi.. tak kiralah sebelum dan selepas..
kadang-kadang..ada saja yang menghalang.. mungkin inilah balasan..atau pelajaran buat aku..
adakah langkah yang aku ambil ini..silap? atau simpang yang sepatutnya masih ada didepan.. ?
sekadar bermonolog sendirian..
:s fake smile..

--t.h.a.n.k.s--
to my mom,dad,sis.. thanks sbb dh ceriakan hari diri ini hari ini.. :)
dad, thanks sbb gantikan jam baru...
mom, hehe.. besh2 dpt kerongsang baru..
sis, weishh.. best x dpt mkn kat tenang seafood td? hihi..

---s.e.d.i.h---

mood aku dah kacau bilau sebenarnya.. rasa nak nangis.. nak menjerit..semua ada! kenapa?
selepas aku dapat tahu keadaan itu? hurm.. kenapa? kan semuanya dah lepas? kenapa fa? kenapa?!!!!!
hurm.. mood aku dah hilang..
somebody out there, please help me!!

---d.o.k.t.o.r.c.i.n.t.a---
bro dewa cinta.. thanks sbb sokong dan bg nasihat td..
:)

---ubahmood sekarang---
lalalaal~.. ye! nak happy neh! nak happy neh!!!
(hatiku?)

* sha kan happy go lucky..
(happy go luck pown.. hati sape tahu)

1144pm

No comments: