Monday, May 3, 2010

:: santai at pantai ::

salam ^_~
aip2 buchuk..
bintang penuh lg dilangit malam neh..

jog again..? yeahh!
air buah gelas besar?? lurve it..

assignment pengajian islam dah settle..
yg kumpulan.. dah serah kat irah..ngan mimi
.. huhu.. lega2.. Alhamdulillah.. :)
pas kelas.. lunch nc ayam @ pantai batu buruk.. dengan irah.. hahaha.. tiba2 dgr..
"nasi couple.."
aihss.. nasi pon ade couple pon ade ker?? hahaha.. aku tgk..ade kapel ahh yg nk mkn.. so.. aku ngan irah tu? kire kapel gak ker?? wakakaka..~ hurm.. tengah2 hari..duk melepak kat pantai batu buruk.. hak hak hak..
a&w sundae vanilla ice-cream.. perghh!! lurve it!
petang td..jog kat taman depan mydin mall.. huh! sempat gak 3 round.. besh2..
* irah, lin, ya, zul.. nnti kite jog lg ye..
pekena air buah lak tuh.. aihss.. besh2.. + yong tau fu.. besh3..

---m.o.r.e.b.e.t.t.e.r---
lam kelas td.. aku dpt msg.. mr.S !!! dh lama awk xmsg sy.. hihihihih.. mish2 u larh..
then, he asked me.. 'bout dat feeling.. hurm.. babe, ape yg sy jwb kat awk td.. itu lah yg terbaek..utk kita.. :)
hurm.. jangan lupa.. dtg sni.. hihihi.. lalala~
jiwa aku lagi baik dari semalam.. mybe byk sgt benda yang dah hampir terjawab.. teka-teki yang bermain dlm otak aku sejak beberapa ketika nih.. ha ha ha ha..
ohya, kalo aku jdkan.. jog tu.. xtvt khas aku.. amacam? ok x? hihih..
(ayah.. need new shoe!!hihihi)

---f.b.s.e.n.a.k---
warrghh, hari fb senak sedunia.. serve down ahh tu.. adess..
(owner fb xbyr web ke? keh2)

*listen: one less lonely girl by justin bieber

---s.i.n.g.l.e---
to in relationship? hihihi..
nop larh.. hehehe.. awk neh kan.. adess.. :)

1147pm


No comments: