Monday, May 3, 2010

:: tentang hari ini.. ::

salam ^_^
aip buchuk..
bintang penuh dilangit..
bulan merah?

"bleeding"??
cuya becomes bobo?

hari ni, byk benda yang berlaku.. dari semalam, aku cuba perbetulkan mood aku..agar semuanya kembali normal..
tapi..
aku masih tak berjaya..lepas satu, satu benda yang berlaku.. kelas aku macam biasa.. dan aku masih teruskan macam biasa.. hati aku? jiwa aku?masih keliru..dengan sisa-sia marah dan geram aku.. aihss.. susah!
aku buka satu laman.. aku tengok sesuatu..
"oh.. mcm ni.. rupanya ini...sabar2.."
aku hanya tersenyum melihat "perkara-perkara" itu.. am I "bleeding"? hurm.. :S
adakah penangan kes semalam.. buat aku mcm ni.. asyik nak bentak2 org.. nak je sound2 org.. kemana ilangnya kesabaran aku yang dulu? arrghh! kenapa.. ya Allah.. bantu aku..
having fun wif lien, ya, and zul td.. gelak mmg gelak..
tp.. :S

"saya masih senyum dan tetap senyum..walaupun......."

--f.a--
kenapa? kenapa?

- bulan merah di pantai batu buruk

0118am

2 comments:

mess in a dress said...

knp mention cuya jd bobo...
malu ahh....
huhuhuhu~

:: aiko farahshahida :: said...

wahahaha... ok hape.. bobo