Friday, November 13, 2009

:: 121109 ::

121109-yesterdaY!~
- borak ngan abg sham smpai senak perut gelak xhbis2
- kena phsyco ngan abg sham sal GB..adesss
- kelas start 8 pagi..(muka mamai hbis gi kelas)
- kelas first time for diagnos hematologi 3..tup3.papa E dah start ngajo..seb bek ae nota..(bluRR..)
- kelas sito lak kul 11..lepak lu kat Sc..
- adess..sumbedi asked me bout "miss someone".. aku tahu dia syak sape..but..xpe lah..
- kelas sito..adess..ngeri coz pes time masuk kelas tu..(bljor lak bnda2 snsitif..lalaaaa!!~)
- meeting ngan puan cT jap..cite2 sal weng2, dan mslh AJk kelab..
[seb bek puan fhm dan responnya menyebelahkan aku dan lin!!~]
- hepi coz lega dpt story ngan puan
- aku kena drop biostep..arghh!!!..alasan pihak kolej ..pointer xcapai 3.50..(syrt xmsuk akal..dan xpernh wujud..jd final sem aku..kena amik 18jam krdt..perghh siot!!~)
[xdpt sekels ngan...]
- ade kwn aku dh trik diri dr kelab..sorang lg..still nak pk..
[hope u still nak join...plizZ]
- yaya xde, balik kampung..aku ngan lin jela ade neh..
- yaya msg me..titah tu sedara dia!! adess
- kuar makan ngan lin je...
- status aku kat fB menghangatkan suasana..(test!!~)
- miss someone!!
[sape?...no komen..]
1252am

No comments: