Friday, November 6, 2009

:: ..sakit..pedih..sengal.. ::

hye there!
aku juz nak luahkan ape yg berlaku lam idop aku..(nak blogging mcm sedara frdaus sembang kencang xreti..so lyn jiwa jelah..heheh..)..
aku pnylh eksaitet nak balik awal cuti..last2, cutiaku kat KT neh dibebani ngan byk mslh..

  1. rumah sewa kena mangga ngan 'solex'..nak masuk kena byr sewa dulu..(sedangkan deposit dah ade utk 3 bln)
  2. masuk2 umah..ade dak baru..dh la kerek, sengal dan banggang..
  3. jiran sebelah bilik still ngan xtvt mlm nyer..nyampah giler..
  4. tuan umh mcm sengal..still wat prngai lama, masuk umh without inform kat kteorg..adess..kalo pmpuan aku ley trime ahh..neh lelaki..walopun ngan bini dia..tp..adesss..agak2 ahh..
  5. senior aku kena kuar dr umah sbb ade dak kerek xske dia..(senior aku nak tumpg smntra amik result jerk...)
  6. tgn aku sakit...terhentak kat grill umah..(mse GB dtg umh..adess..but sadly, dia mcm wat sengal jerk..-dia ckp aku 'buas' sgt)
  7. tgn kena tampal 'koyok' plaster berubat..sbb nak hilang sengal..(kalo x, xleh mnaip ahh aku)
  8. probs kat umh kg still ade..
  9. ade kehilangan dompet lam umah (dh syak..but still perhati)
  10. mcD with GB+his frenz[male] + his frenz[girl-huh!~]...(senak jiwa daku!!!!!)
10? hah..rse nyer mcm byk lg..tp ntah..letih lorh nak pk..
0250am

No comments: