Tuesday, November 10, 2009

:: kehidupan... ::

manusia snggup menipu utk mndpt keuntungan bg diri sndiri?.. sampai tahap menyamar dan menggunakan identiti orang lain?..
hurm, aku mls nak story lebih2 but ape yg aku thu from my bro (sham), psl sorg awek from perak..dia tu kwn kteorg kat CF..(confrence on Ym).. mmg cun, suara yg menaik dan baik..(dr ape yg terjadi lam CFlah)..then, setelah sekian lama drama swasta ini terjadi, kami dpt tahu satu penyamaran berlaku..argghh, as a normal, aku mmg xleh terima akal..but bila dipk2kan..msti ada sbb musabab terjadinya kejadian ini.. (sori ahh ayat mcm serius..coz aku mcm senak otk skrg..so nak cite gempaq2 mcm sush jerk)..
aku lakukn siasat skit kat lam alam maya neh..dgn berpndukan ape yg aku dpt dr sumber (internt jugak)..aku jmpe page tggd tu..hurm, nice!~ (tq to that" girl" yg nyamar tu..coz dh muncul sbg gadis yg sopan didepn mata kteorg)
3 hours, aku ngan abg S ..take time nak cite2 dan faham kisah ni..alhamdulillah..
kami jumpe sedikit jwpn..dan akan ketemu juga nnti..
aku terfikir, kjdian neh sama mcm kjdian tu...(kwn2 aku msti taw-no need to post on this blg-)
** mcm neh erks, kalo org sakit jiwa..
** pd yg memahami..nilailah sndiri..
** jujurlah bila berteman... :)
0131am
-hati kusut+sakit hati+hepi ker?+xlgsung-

No comments: