Monday, November 2, 2009

:: bulan sampai ke mimpi ::

semalam kecoh adik aku msg suh tgk bulan..aku heran knp aku ngan lin je yg xnmpk kejadian kat bulan tu..
based on the story..
bulan mengambang penuh..ade satu "bulatan besar" yg diluar bulan..(kire bulan tu dlm "bulatan" tu ahh..)..

tittt titt.. yaya called me..
aku ngan lin kuar dr umh ngan dup dap dup dap..
tgk ke bulan..xnmpk pown..
kul 11 30 mlm, adik msg..suh tgk jugak..tp aku wat2 cerdik skit
bgtahu xnmpk..coz awan tebal..

aku mulai berfkr..knp kmi xnmpk kejadian tu..sdgkn rmai yg nmpk..hurm..
slps selasai solat isyak, aku brtnya..knp ye..aku xnmpk..(lam ati)..aku dpt jwpn..
"mgkin..Allah xnk bg aku ngan lin risau..coz kami berdua je smlm.."

~~tido~~
aku nmpk "bltn" tu...hilang pekat..bulan seterang2nya..takut!!
"Ya Allah, apakah ini?"

0211am..(lom tido)..
waitinG!~

No comments: