Monday, November 9, 2009

:: result!! perghhh... sem 4, here i come!!!!~ ^_^ ::

hujan membasahi pipi, aku bgun dan terus iron bju dan tudung ..
kwn aku yaya dh mula merangkak bgun, lynn masih berkelubung kain selimut petak2..
sejuk?..xlah mana pown..
tittt tittt.. (smS-man)
"rmai org xkat kolej?"
"fa bru nk mndi neh..kul 11 bru nk gi"
-sms neh pnjg lg..tp dh dipndekkn..lalala-
siap2..irah smpai..then ke kolej..
mak aihh.... rmai nyer..
lautan manusia!!! dan aku nmpk CG..huh!~ (atiku membara!! mau je aku sepak dan maki2 dia)
last2, kmi sekmpuln redah lautan manusia utk amik result..
aku smpt lg snap2 pic dan sms with GB..
result? aku bjya hepikn aku & fmily..
i got 3.13..and it was imprvd than bfre!!!
Thanks God!!!
kwn2 aku pown sama..sume imprvd!!~~~
so...
9am, aku ade kelas..
after blogging..aku nk tido ahh..
huhuhu..
mu vs chelsea..sape menang?
nyte!~

nota hati ::
> sem 4
> 6 subjek
> azam baru..
> miss my hepi2 time @ kolej..
> miss him..
^_^
lalalaaa!!~~~
0138am

No comments: