Saturday, November 7, 2009

:: ..sakit..pedih..sengal.. II .. ::

hye there.. neh post ke -2 ..(smbg yg smlm)

prkara yg terjadi..

11.- yaya become a leader!!
12.- tersempak ngan pakcik depan bank..mrh kteorg kuar senja2..
13. -yaya ngaku lynn kakaknya..
14.- yaya menyatakan rhsia disebalik 879
15.- lynn keliru samaada yaya adiknya..
16.- ape yg aku taip neh..
17.- aku ngan sebilangan dak umh bersihkn umah..(lantai umh dh licin bersinar..)
18.- dak bru mcm sial je..sibuk tnya aku ngan 2 girls lagi hang out x..
19.- mak kol..ngadu sal tgn..
20.- GB percy aku tipu dia..aku ade BF..wahahah..adess..bila ngaku aku tipu..dia xcye lak..(dia otw ke KL..tgk FA!~)
21.- esok nak wat ape...
22.- bila nak ngntuk neh...
23.- Statistics for Aiko Farahshahida


She have written 146 statuses in the last 154 days.
Her daily average is 0.95.
her favorite word is ::.
One random Status her published: ": hepi, am I? yes!!! i'm hepi!! very the hepi today..hope today like the sunshine!!!! ::"
(kat atas neh statistik aku kat Fb..mcm best jerkkk!!!!)- http://www.facebook.com/vanillachoc

0300am

No comments: