Sunday, June 6, 2010

:: buka pintu ::

salam ^_^
aip buchuk.. bintang..

buat aku berfikir

sejak kenali seorang sahabat.. semuanya seperti disentap, di tarik utk mengalami satu perubahan baru..
fasa yang aku sendiri tak nampak kewujudannya.. pening aku!.. soal itu..soal ini..
aku sedar, kesilapan demi kesilapan aku buat sehinggakan aku sendiri meletakkan noktah disitu. noktah yang bakal menamatkan keadaan yang aku alami..

mungkin kalian pening dengan perjalanan kehidupan aku kan.. hee~~ xpela, yang menjalani aku sahaja.. yang "complicated" aku jugak.. kalian baca je k.. kalo rasa2 nak leave ur comments xpe.. sila3.. hee~~

" mengenali itu tak salah.. cuma biar bertempat dan ianya perlukan masa.. mudah jika kita menganggap benda itu mudah dan juga sebaliknya... awak yang menetapkan benda itu seperti itu.. dan awak sahaja yang boleh memadamkan nya.. awak percayalah.. apa yang awak cari.. ada didepan.. "

*kpd kwn baru E.. thanks awk.. semoga kekal ngan pertunangan awk tu.. hehe.. kawen jgn lupa jemput saya.. ekeke..

122am

No comments: