Wednesday, June 30, 2010

:: this is what dream a made of ::

salam
buchuk.. domo.. bintang

(letakkan permasalahan itu ditepi sebentar)

ya! post semalam.. di persetujui oleh mak!.. huhu.. ye! alang tahu.. semuanya ada hikmah..

perjalanan hidup hari ni sangat berliku .. bertemankan kalkulator yang elok-elok dilamun cinta dengan nombor-nombor.. heheh..~ aku redah jugak jawab semua soalan tadi..
kepada "cikgu" matematik aku semalam.. thanks ye.. lam msg pown sempat ajar ye! ajar ponteng ye!
saya ponteng kelas itu cikgu!!! heheh..:)
ekekek... tahniah, kamo berjaya jadi cikgu saya semalam..
* layan lagu fly from hilary duff
FLY~~~~

---demam ke nih?---
aiyaaa!!!.. rasa mcm tak sihat jerk! mcm ane nih!.. mak!! tolong... nak demam la plak.. keje banyak lagi nih..
assignment.. lab report.. nampak nye.. esok ngadap laptop lagi la.. searching bout cancer.. bla bla bla..
ade sape2 nak tolong x? upahnya.. mcd!! haa.. tapi gelas saya punya!.. amik ayam je k?
waka waka eh eh~~~
(bola jugakkkk)

* between you and me by hilary duff... heee~~ lurve it!

motto hari ini dan esok : hye, senyum larh! happykan diri !!... semuanya ade hikmah nya... percaya larh~~

saya sayam mak, ayah, abg2, adik, akak2, faez, aqiel, dan kamo.. serta kawan2 , sahabat2, teman2.. and...
yang tak dilupakan.. buchuk, domo, biba,bintang,pinky... all my stuff!

*tanpa.. cintamu aku resah....

*do you want me? by hilary duff

1213am

No comments: