Wednesday, June 16, 2010

:: mencurahlah kamu, wahai hujan ::

salam ^_^
aip buchuk.. domo.. bintang xde malam ni..

hujan.. kedinginan.. kesejukan..
demam.. selsema..

hariku bermula dengan penuh kelam kabut.. terlambat ke kelas.. adess!
rushing2 wif my biba to class.. seb bek cik wani baek.. hehe.. praktikal sal injek org utk amik darah.. hurm.. terketaq2 jugak aku..
submit lab report.. dan settlekan keje yang mana patut.. hari ni.. slow skit.. aku tol2 xlarat. demam ni mcm menjadi2 lak.. hurm, sempat lagi aku borak ngan ayah td.. talk bout laptop lama aku.. hee~.. ayah cakap.. dah ley on! shuker3.. tu hadiah pmr aku!! sayam tuh! walaupun zaman jepun.. tp.. aku sayam sgt2.. huhuh ~

---sakit hidung---
hurm, pedih tul hidung nih.. tadi masa mandi.. ade blood.. haa!! hidung darah!..
patutlah sakit sgt.. huhuhu.. :(
aku tak bagitahu parents aku.. yang aku xsehat.. xmo wat diorg bimbang..
ayah bukannya sihat sepenuhnya sgt.. jumaat nih nak check balik hidung tu..
get well soon dad!
mish all of u!!~..

---pemilik si hitam---
hee~~ :)

1042pm




No comments: