Friday, June 4, 2010

:: perlukah aku.. ::

salam ^_^
aip buchuk.. bintang.. :)

cerita gembira berselang dengan kesedihan yang masih tidak berpenghujung..

semalam aku tak sempat nak update blog aku..(maaf kpd pmbaca setia.. sy ade hal mustahak.. wee~~).. hurm, aku bukan ape.just hang out ngan kawan-kawan.. (epul,sharul,irah,adik sharul).. hurm, best lepaking dengan kalian..kire masyukk gak larh..
hurm, ape ye nak distory kan.. haa!! ade org cakap aku neh jenis keras kepala, hati keras, penakut, physco..
betul ke x? sape yang kawan ngan aku..dia mesti tahu.. hee~
so.. i'm so sorry.. bukan niat nak jd mcm tu, tapi pengalaman lampau banyak mengajar aku utk aku jadi macam ni. bukan aku menyalahkan apa yang disiratkan atau disuratkan oleh Allah kepada aku.. tapi aku menganggap semua ni.. ketentuan dan aku perlu mendalami semuanya sebagai satu pengalaman..

---awak takut nak buka hati awak..sebenarnya---
kepada insan yang menyatakan statement diatas.. terima kasih.. awak faham ape yang saya alami..
ya! saya akui..saya takut! sebab cukuplah dengan apa yang terjadi.. saya tak mau semuanya berulang.. saya manusia biasa.. cuma ada satu hati utk menanggung semuanya.. mungkin belum tiba masa saya utk melupakan "dia".. :) thanks kawan.. sebab mem"basuh" otak saya.. hehe.. :P

---hanya senyuman itu yang aku mahukan---
senyuman kemesraan dan kepuasan daripada kekasih hati aku..
mak.. ayah..
:)

****
cinta dan kasih sayang satu benda yang sangat kompleks utk diuraikan..
kadang-kadang, cinta itu ada didepan mata..
sentiasa bersama kita..
namun, kita dibutakan dengan keindahan dan kecantikan perhiasan dunia yang lain..
mungkin senang untuk diungkapkan dengan lafaz bersendikan nadi jantung..
namun sukar untuk ditafsirkan akan keikhlasan dan dari mana lahirnya kecintaan itu..
daripada sendi kecantikan, atau hanya hasutan hati yang bertitik hitam??
sekadar ingin meramaikan bilangan teman yang bertandang dalam hidup?
sedarkah wahai "pemain cinta"..
sekali kamu nyatakan rasa sayang itu.. telah mengukir satu lukisan warna kelabu dihati ..
warna yang mungkin akan menjadi seceria pelangi.. dan mungkin terus kehitaman pekat dan likat..
hentikanlah permainan cinta ringan sesaat itu..
sangat sakit untuk ditanggung lagi
hati yang sarat mengandungkan rindu kepada si pemain cinta..
akan bertukar luka yang berduri bersulamkan dendam amarah
yang akan menusuk ke jejari urat nadi dan hati sanubari..
tetapkanlah cinta kamu..
kepada yang akan mencintai kamu..

1219am

No comments: